نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون 185 روستای سقز از نعمت گاز برخوردارند و روند گازرسانی در سال آینده تسریع خواهد یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس صبح امروز در دیدار با مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان سقز گفت: هم‌اکنون 185 روستای سقز از نعمت گاز برخوردارند و روند گازرسانی در سال آینده تسریع خواهد یافت.

 وی افزود: مشکل آنتن‌دهی روستاها تا پایان نیمه اول سال 97 رفع خواهد شد و روستاهای بیشتری دارای اینترنت پرسرعت خواهند شد.

بیگلری باتوجه به زیر آب رفتن مدرسه شبانه‌روزی روستای میرده به واسطه ساخت سد چراغ ویس و آبگیری این سد، از انتقال دانش‌آموزان این مدرسه به مدرسه تموغه خبر داد.

 وی با اشاره بر اجرای طرح‌های کشاورزی توجیه‌دار در روستاها، با دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

 علی‌اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان سقز هم در دیدار با مردم قبغلوجه گفت: اعتبارات ویژه برای این روستا که محروم مانده است، خارج از اعتبارات دهیاری اختصاص داده می‌شود.

وی از گازرسانی به روستای قره‌چر در سال 97 اشاره و خاطر نشان کرد: سال آینده به تعداد روستاهای گازدار شهرستان که هم اکنون 185 روستا است، اضافه خواهد شد.

ورمقانی ادامه داد: در سال آینده بیش از 80 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان سقز به توسعه روستاها اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در تک‌خوانی کنتورهای برق روستایی تاکید کرد و افزود: در این زمینه هم اداره برق شهرستان قول مساعد داده است.

انتهای پیام/ د م

ضرورت اجرای طرح‌های کشاورزی توجیه‌دار در روستاها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.