معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل فعال هستند و با برنامه ریزی های لازم پر رونق و پویاتر می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره دو اظهار داشت: اکثر موانع و مشکلات موجود در شهرک های صنعتی با هماهنگی دستگاه های ذی ربط رفع شده و واحدهای راکد به خط تولید باز می گردند.

وی برگزاری جلسات ستاد تسهیل در واحدهای صنعتی و تولیدی را یادآور شد و افزود: به منظور رفع موانع و بررسی مشکلات با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های متولی صنعت و تولید، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در دفتر واحدهای تولیدی برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه کارگاه ها و واحدهای تولیدی باید با افزایش ظرفیت تولید و نیروی انسانی به کار خود ادامه دهند افزود: در شهرک های صنعتی استان تمام زیرساخت ها مهیا شده و بانک های عامل از جمله بانک توسعه و تعاون از ارایه تسهیلات قانونی ابایی نداشته باشند.

حسین زاده افزود: واحدهای دارای مشکل با ارایه طرح توجیهی جهت اخذ تسهیلات برای اشتغال پایدار و افزایش کیفیت و کمیت تولیدات خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با تمام توان از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال حمایت می کند و سرمایه گذاران باید از این فرصت استثنایی که در قالب اشتغال پایدار فراگیر، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار صنعتگران می گذارد، استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل برگزاری جلسات ستاد تسهیل را در واحدهای تولیدی اثرگذار دانست و افزود: در این جلسات تولیدکنندگان، نمایندگان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی با بررسی موانع به نتیجه مطلوبی می رسند و این روال تا رونق اقتصادی و تولید بیشتر ادامه می یابد.

حسین زاده نیروی انسانی متعهد و دلسوز را عامل اصلی توسعه دانست و افزود: استان اردبیل دارای پتانسیل غنی نیروی انسانی، منابع معدنی، طبیعت بکر گردشگری و واحدهای تولیدی و... با زیرساخت های اساسی است و با تدبیر و برنامه ریزی شاهد رونق کار و اشتغال در استان خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی استاندار اردبیل،معاونان ایشان و عوامل مرتبط در حوزه اشتغال در سال ۹۷ شاهد ایجاد ۲۰هزار شغل برای جوانان جویای کار خواهیم بود و این خواسته با تلاش جهادی امکانپذیر است.

وی گفت: هدف و تلاش ما در شهرک های صنعتی افزایش راندمان تولید واحدهای فعال و باز گرداندن واحدهای نیمه فعال و راکد به خط تولید است.

انتهای پیام/ح

ایجاد 20 هزار شغل برای جوانان در اردبیل

برچسب ها: صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.