مدیر کل ثبت احوال فارس از تمدید مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند در استان فارس خبر داد.

مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند در فارس تمدید شد/بیش از یک میلیون نفر در فارس ثبت نام نکرده اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ انصاری مدیر کل ثبت احوال فارس اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت نام برای کارت هوشمند ملی از سوی هیات دولت پایان اسفند امسال اعلام شده که با توجه به افزایش مراجعه کنندگان و مشکلاتی که برای مردم در این خصوص ایجاد شده است، بر اساس رایزنی‌های رئیس سازمان ثبت احوال با وزیر کشور مقرر شد زمان ثبت نام تا ماه‌های ابتدایی سال ۹۷ تمدید شود.

وی با بیان اینکه در استان فارس ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دارای شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند، افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۱ تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است.

انصاری با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان هستند که تاکنون برای کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده اند، اضافه کرد: این تعداد تا ماه‌های ابتدایی سال آینده برای ثبت نام مهلت دارند.

مدیر کل ثبت احوال فارس با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱۰ هزار ریال است، از مردم خواست برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، پیش ثبت نام خود را از طریق سایت www. Ncr.ir انجام دهند.

 وی تصریح کرد: کارت هوشمند ملی زمینه تسهیل شناسایی، تصدیق هویت، حفظ امنیت اطلاعات فردی و بهره مندی از خدمات الکترونیکی هم وطنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ن

مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند در استان فارس

 

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار