معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در چهارمین برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی، 4 اثر از هنرمندان یزد موفق به دریافت این نشان شد.

 معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:درچهارمین برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی، 4 اثر از هنرمندان یزد موفق به دریافت این نشان شد.  

محمدرضا دهقان افزود: در راستای برگزاری چهارمین برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی، 48 اثر از 29 هنرمند استان یزد در تاریخ دوازدهم شهریورماه سالجاری ، مورد داوری اولیه قرار گرفت و در پایان دور اول داوری، 20 اثر از 15 هنرمند، برای داوری نهایی انتخاب و به ستاد مرکزی ارسال شد.

وی گفت : داوری نهایی در نیمه دوم بهمن ماه سالجاری و با حضور داوران کشوری برگزار شد که 4 اثر از استان یزد، موفق به اخذ نمره قبولی و دریافت نشان ملی مرغوبیت شد.

دهقان  محصولات معرفی شده جهت اخذ این نشان ملی باید دارای دو پیش‌شرط مسئولیت اجتماعی ،رعایت حق مؤلف و سازنده، و احترام به محیط‌زیست ،عدم ایجاد آلودگی زیست‌محیطی در تمام مراحل تولی،باشند  علاوه‌بر این، محصولات تولید شده باید دارای مرغوبیت، کیفیت، اصالت، نوآوری در طرح، نقش و فرم و برخوردار از بسته‌بندی و شناسنامه شاخص اثر باشند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: میانگین نمره کسب شده آثار منتخب حداقل 5/3 و حداکثر 5 بوده است.

انتهای پیام/ ی

به هنرمندان صنایع دستی یزد نشان ملی مرغوبیت اعطا شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.