رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر خبر داد.

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام ابوذر،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در مناسبت‌های مختلف گفت: این برنامه‌ها در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده عبدالله(ع) ملایر و امامزاده ابراهیم طجرسامن در هفته زن خبر داد و افزود: این برنامه‌ها نیز با همکاری هیات امنای امامزادگان و اداره اوقاف و امور خیریه با حضور بانوان ملایری برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر اظهار کرد: در سایر بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد شهرستان نیز مراسم‌های جشن ویژه میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز طرح «آرامش بهاری» نیز در بقاع متبرکه برگزار می‌شود اضافه کرد: این اداره برنامه‌‌ریزی لازم را برای برگزاری این طرح در بقاع متبرکه دارد که امیدواریم امسال نیز شاهد حضور خوب مسافران و مردم در این طرح باشیم.

انتهای پیام/ ش

برگزاری جشن میلاد در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.