رئیس شورای اسلامی شهرستان ری‌ گفت: مجلس شورای اسلامی باید نمایندگانی از شهر ری در تقسیمات جديد کشوری  داشته باشد.

لزوم حضور نمایندگانی‌ از شهر ری در مجلس شورای اسلامیحسن خلیل‌آبادی‌ رئیس‌ شورای اسلامی شهرستان ری‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به توجه نداشتن به هویت سیاسی، تاریخی و فرهنگی شهر ری‌ گفت: مجلس شورای اسلامی باید نمایندگانی از شهر ری در تقسیمات جديد کشوری  داشته باشد.

وی با بيان اينکه شهر ری به عنوان يکی از شهرستانهای استان تهران هميشه از جايگاه خاصی برخوردار بوده است، افزود :با اين حال هيچ گاه به عنوان بخش مستقلی از تهران ديده نشده و همواره از داشتن نماينده مستقل در مجلس شورای اسلامی محروم بوده است .

رئيس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اينکه در سالهای پيش شهرری جزء منطقه 20 تهران محسوب می شده است، افزود: اکنون با تقسيمات جديد شهری، اين منطقه بايد در تقسيمات سياسی نيز بطور مستقل ديده شود.

خليل آبادی  با بیان اینکه شهر ری و تهران پیوست‌های مشترک فراوانی از قبیل‌ آب و هوا و حمل ونقل دارند، گفت: برای حفظ مدیریت یکپارچه‌ شهری شورای شهر تهران و شهر ری باید مشترک باشد به شرط آنکه  شهر ری در «شورای شهر تهران، شمیرانات ، شهرری» حتماً به کار برده شود.

 انتهای پیام/

شهر ری در تقسیمات سیاسی به طور مستقل لحاظ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار