پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین «آفتاب» در شهرکرد آغاز به کار کرد.

آغاز جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین در شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین «آفتاب» صبح امروز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ با حضور حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی، در سالن ایثار شهرکرد آغاز به کار کرد.

این جشنواره با شرکت گروه‌های هنری از استان‌های تهران، اصفهان، قم، مرکزی، البرز و چهارمحال و بختیاری، تا ۱۵ اسفندماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با بیان ارسال ۱۲۳ اثر در بخش‌های نمایش صحنه ای، خیابانی و کودک و نوجوان به دبیرخانه این جشنواره گفت: با بازبینی آثار و از بین ۶۰ گروه شرکت کننده، ۲۰ گروه با تأیید نهایی هئیت داوران در این جشنواره حضور دارند.

محمد میرزایی، توانمندسازی و برابرسازی فرصت‌ها برای معلولین در عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، گسترش آموزش تئاتر و تئاتر درمانی برای افراد دارای معلولیت، تأکید بر نگرش مثبت خانواده به فرزند دارای معلولیت و کمک به شکوفایی توانایی بالقوه معلولین را از اهداف برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین آفتاب برشمرد.

انتهای پیام/خ

جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین در شهرکرد

برچسب ها: بهزیستی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار