دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است هویت بخشی کامل به کمیته ها و بخش های مختلف فدراسیون باعث سرعت عمل، نوگرایی و پویایی سازمان بزرگ فوتبال می شود.

ساکت: یکپارچه سازی نظام مالی هیاتها با فدراسیون در دستور کار استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به خزانه داران استانهای سراسر کشور گفت: طی چند روز گذشته شاهد برگزاری یک رویداد بسیار مهم بودیم که خوشبختانه با برنامه ریزی های مناسب و سازمان یافته به شایستگی از مسئولان ارشد فیفا استقبال کرده و میزبان بودیم.رئیس فیفا توجه ویژه ای برای فوتبال ایران قائل است و در مذاکراتی که صورت گرفت، شاهد رضایت  و جلوه های مثبت و ارزیابی مطلوب شخص اول فوتبال جهان از برگزاری چنین رویداد مهمی در ایران عزیز بودیم. 

حضور در مراسم روز جهانی فوتبال بانوان، شرکت در بزرگترین دربی آسیا و شاید جهان، بازدید از امکانات مرکز ملی فوتبال، برگزاری بازی فوتسال با بهترین بازیکنان ایران از برنامه هایی بود که برای اینفانتینو در نظر گرفته بودیم که بارها اعلام کرد هیجان و انرژی در فوتبال ایران بی نظیر است.

وی در ادامه گفت: این اتفاق برای اولین بار برای خزانه داران هیئت ها رخ داده است. رویکرد فدراسیون در 6 ماهه دوم هویت بخشی به تمام کمیته های هیئت فوتبال استان ها است، معتقديم هيئت ها با برنامه ريزی و هدف گذاری در مسير رشد و توسعه فوتبال گام بر می دارند و در بخش اجرا،اداره، پاسخگويی و نظارت،پيگيری و اقدام هيائت های فوتبال بازوی اجراييی ما در استانها محسوب می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: ارتباط مستمر کمیته های فدراسیون با کمیته های همنام خود در هیات های فوتبال می تواند به توسعه و رشد آن کمک بسزایی کند. در همین راستا نشستهایی را با دبیران استانها، مسئولان داوران  و روابط عمومی استانها، مسئولان فوتبال ساحلی استانها، روسای پزشکی استانها و هم اکنون با شما خزانه داران را برگزار کرده ایم.

وی گفت:  بدون شک هویت بخشی کامل به کمیته ها و بخش های مختلف فدراسیون و استانها موجب سرعت عمل، نوگرایی و پویایی سازمان بزرگ فوتبال می شود.  امروز مهمترین و یکی از بخشهای اساسی در مدیرت فوتبال کشور را میزبان هستیم. مجموعه فدراسیون تاکید بالایی بر قانون گرایی، قانونمندی و شفافیت مالی ، استاندارد سازی مالی  و اجرای آن در کل فوتبال کشور، واحد های ذیربط و استانها را دارد. بر همین اساس اولین همایش خزانه داران هیئت های فوتبال را برگزار کرده تا در این همایش مالی، معاملاتی و مالیاتی، موارد مهمی که می تواند تاثیر گذار باشد را در اختیارتان بگذاریم.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: این نشست بنا به اقتضای کاری شما عزیزان برگزار شده و به صورت مسمتر نیز ادامه خواهد داشت. تبادل اندیشه و تفکر در این جلسات باعث می شود تا بسیاری از مشکلات رفع شود. با اعلام قوانین و ضوابط  و مقررات و انعکاس صحیح آن، قانونمندی، شفافیت و انضباط را شاهد خواهیم بود. سازماندهی ارگانیک و منظم باعث ارتقاء در سیستم خواهد شد که این امر یکی از مهمترین اهداف فدراسیون فوتبال محسوب می شود. در واقع همگام سازی، یکسان سازی در هیئت های استانها باعث می شود تا کل کشور در بخش فوتبال سازمان یافته حرکت و عمل کند. در همین راستا سیستم های نرم افزاری مالی در استانها نیز باید نظامند و یک شکل شود.

ساکت در ادامه افزود: راستی آزمایی در اقدامات مالی و مالیاتی از فدراسیون تا بخش های مربوط به فوتبال و استانها  باید در جهت هماهنگی و همگون سازی صورت بگیرد.در همین راستا ثبت هیئت ها  و گرفتن شناسه ، ایجاد و عمل به آیین امه معاملاتی فدراسیون فوتبال و گزارش های دقیق مالی باید در دستور کاری شما عزیزان قرار بگیرد. صرفه و صلاح موارد مالی مربوط به  سازمان و ایجاد سیستم یکپارچه کامپیوتری از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

دبیرکل فدراسیون در پایان درباره بحث مهم بازاریابی و حفظ اسپانسر خطاب به خزانه داران هیئت های فوتبال گفت: جذب و حفظ اسپانسر بسیار مهم بوده و تکریم به موقعیت اسپانسرها در ماندگاری آنها و حمایتشان تاثیر بسزایی دارد.  تمرکز شما نه تنها در بحث اطلاع رسانی بلکه در جذب اسپانسر ها می تواند تاثیر گذار در این زمینه داشته باشد.
 
انتهای پیام/
 

اظهارات ساکت درباره نظام مالی هیئت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار