مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شادگان از آمادگی تالاب شادگان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالله آلبوخنفری، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شادگان گفت: به‌منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مسافران نوروزی برنامه فرهنگی اداره میراث از 29 اسفند آغاز و تا 15 فروردین 97 پایان می‌پذیرد.

وی بیان کرد: شادگان باوجود بهره بردن از ظرفیت‌های فرهنگی مناسب و استقبال میهمانان نوروزی اما هیچ بهره از اسکان اقامتی دولتی و حتی خصوصی نمی‌برد.

آلبوخنفر گفت: با توجه به فقدان امکانات اقامتی در نوروز امسال آموزش‌ و پرورش شهرستان مسئولیت اسکان را به عهده گرفته است، همچنین در هلال‌احمر در دارخوین 25 کیلومتری شادگان چادر برپا می‌کند.

وی بیان داشت: در بازار «ته لنجی» شادگان محصولات مانند نان زرد، کلوچه خرمایی، خریط، انواع خرماها که خاص شهرستان است، پنیرک درخت نخل و...به فروش می‌رسد که تولیدات مردم شادگان است دریاچه موجود در روستای «صلیحاویه»  نرسیده به دارخوین و پشت نخلستان این دریاچه منظره بسیار زیبا و فضای تفریحی قشنگی را ایجاد کرده است که می‌تواند یکی از ظرفیت‌های جذب مسافر به شمار آید.

وی بیان کرد: در حال حاضر در جزیره داخل تالاب شادگان تعداد 30 آلاچیق و 100 قایق آماده تالاب گردی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی است

انتهای پیام/م

30 آلاچیق و 100 قایق آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در تالاب شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.