مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت:برای توسعه و پیشرفت درحوزه صنعت همیشه نیازمند به نیروی کارآمد و ماهر در حوزه‌های مختلف هستیم.

حوزه صنعت همیشه نیاز به نیروی کارآمد و ماهر در حوزه‌های مختلف استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم" در مراسم گشایش نخستین دفتر صنعت و آموزش و پرورش در شهرک فناوری شمال شرق کشور افزود: با توجه به نیاز صنعت به نیرو‌های متخصص در حوزه‌های فنی و ایجاد اشتغال پایدار در مباحث کارآفرینی، این دفتر گشایش یافت تا عاملی برای توسعه اشتغال جهت فارغ التحصیلان حوزه صنعت در هنرستان‌ها باشد.


وی گفت: امروزه واحد‌های صنعتی و تولیدی در جهان با مطالعه، تحقیق و پژوهش حرکت و به پیشرفت می‌رسند و آن کسانی موفق‌تر هستند که این سه عنصر مهم را با هم دارند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی افزود: امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش استان در تربیت و آموزش و جذب این نیرو‌ها برای واحد‌های صنعتی و تولیدی اقدامات موثری را انجام بدهیم.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: از اهداف این دفتر شناسایی علایق دانش آموزان دوره هنرستان که تمایل دارند در حوزه کاردانی و کارشناسی فنی در صنعت مشغول بکار شوند به سمت مراکز دانشگاهی مرتبط هدایت و پس از فراغت تحصیل از طریق دفتر مستقر در شهرک فناوری شمال شرق کشور جذب صنعت می شود.
 
وی تصریح کرد:یکی از موارد مهم ما پرورش نیروی انسانی بوده ویکسری آموزش‌های لازم را در این بخش لحاظ کردیم و درجهت هم افزایی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در همین راستا گام‌های موثری برداشته شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: ایجاد این دفتر، ارتباط صنعت و آموزش و پرورش را مستحکم و نقشی مهم و موثر در پر کردن شکاف موجود میان علاقه‌مندان و جوینگان کار با حوزه صنعت خواهد کرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

گشایش نخستین دفتر صنعت و آموزش و پرورش در شهرک فناوری شمال شرق کشور

 
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.