مدیر دفتر مشارکت همگانی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح همیار آب در ۳۰۰ مدرسه ابتدایی استان در راستای فرهنگ سازی در صرفه جویی در مصرف آب اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج ؛  نگهدار معادی‌جو مدیر دفتر مشارکت همگانی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  طرح همیار آب تاکنون در بیش از 300 مدرسه ابتدایی و راهنمایی شهرهای این استان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: طی چهار سال اخیر بیش از 80 هزار نسخه بروشور و اقلام فرهنگی مرتبط با اهمیت آب و تبیین روشهای ساده و کاربردی برای خردسالان و کودکان جهت صرفه جویی در مصرف آب تهیه و چاپ شده است.

معادی‌جو به تهیه و پخش تیزرها و کلیپ‌های تبلیغاتی با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب در صدا و سیمای مرکز استان، سایت‌ها و جراید محلی به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های حوزه روابط عمومی یاد کرد و افزود: تشکیل جلسات توجیهی با مدیران آموزش و پرورش در سطح استان و شهرستان‌ها برای تبیین اهمیت موضوع مدیریت مصرف آب از دیگر برنامه‌‌های اجرایی دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان بود.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: تهیه و ارسال 1300 خبر و گزارش از عملکرد حوزه‌های مختلف شرکت و درج در رسانه‌های محلی و کشوری نیز طی چهار سال اخیر از دیگر فعالیت‌های دفتر روابط عمومی آبفای استان است.

معادی‌جو یادآور شد: طی همین مدت بیش از 18 جشنواره‌ها و مسابقه با موضوع مصرف بهینه آب در سطح شهرهای استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ش

طرح همیار آب در ۳۰۰ مدرسه ابتدایی کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.