برگزاری آئین نمادین طرح همیار آب مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

صبح امروز آئین نمادین طرح همیار آب مدارس ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دبستان فرهنگیان یاسوج انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  در این آئین که مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان حضور داشتند، برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار شد.

هادی زارع‌پور در ابتدای این آئین با اشاره به اهمیت اجرای طرح همیارآب در مدارس اظهار کرد: اجرای آئین طرح نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بین دانش‌آموزان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این طرح همیار آب در دو سال اخیر و با همکاری آبفا و آموزش و پروش در مدارس ابتدایی شهرهای مختلف استان برگزار می شود، اظهار کرد: طی دو سال جاری این برنامه با حضور کارشناسان آب و فاضلاب در مدارس ابتدایی شهر های استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط خشکسالی و کمبود منابع آب، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب بهترین راهکار در زمینه مقابله با خشکسالی است، تصریح کرد: آموزش و آگاه‌سازی دانش آموزان در این زمینه نقش بسزایی دارد.

در ادامه نیز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه نقش بسزایی در نهادینه کردن مصرف بهینه آب دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری نیز با همکاری آموزش و پرورش استان طرح همیاری آب در 300 مدرسه ابتدایی شهرهای استان اجرا خواهد شد.

علی لدنی‌نژاد با بیان اینکه در طرح همیار آب علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی، کارت همیار آب برای دانش‌آموزان مدارس صادر می‌شود تا در زمینه ترویج مصرف بهینه آب یاری‌رسان شرکت آب و فاضلاب استان باشند.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح همیار آب مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.