دکتر عبدالعلی علیعسکری رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مزایای راهاندازی شبکه تلویزیونی «ایران کالا» گفت: دامنه فعالیت «ایران کالا» میتواند بسیار گسترده و تاثیرگذار باشد و این اتفاق به میزان تحرک و فعالیت ما، دستگاههای اجرایی و تولیدکنندگان بستگی دارد.
وی ادامه داد: این شبکه میتواند کاملا فرهنگ سازی کند و تاثیر گسترده داشته باشد و مردم را به خرید کالای ایرانی هدایت و راهنمایی کند و در مقابل، تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت و با قیمت ارزان را به مردم عرضه کنند.
دکتر علیعسکری تصریح کرد: شبکه «ایران کالا» میتواند بازارهای بین المللی را شناسایی و به تولیدکنندگان معرفی کند. حتی این شبکه می تواند سایت بسیار بزرگ و عظیمی داشته باشد تا اگر از طریق تلویزیون نتوانستند برنامه را ببینند به سایت مراجعه کنند و با شناخت و مقایسه کالاهای مورد نظر، آنها را خریداری نمایند و به اشتغال ملی کمک کنند.
رئیس رسانه ملی در پایان در ادامه صحبت هایش در خصوص برنامههای نوروز رسانه ملی گفت: ما برای این ایام برنامههای فراوانی در نظر گرفتهایم که معاون سیما، معاون صدا و معاون امور استانها آنها را اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/