رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب عید با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی از 15 اسفند تا 15 فروردین97 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام; محمود صفار  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان اظهار کرد: اکیپ های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 شیفت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند.

وی افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان و گشت های تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب عید با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین97 ادامه خواهد شد.

وی گفت: نظارت برتوزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی و تنظیم بازار ایام نوروز است.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارات آبدانان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه  گران فروشی شهروندان می توانند شکایات خود را به این اداره باشماره تلفن شماره تلفن 7991 اتاق اصناف و تلفن گویایی 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح  نظارت بر بازار شب عید در آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.