مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ هزار سبدغذایی در ۱۱ ماهه نخست امسال بین کودکان زیر شش سال و مادران باردار استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: ۱۲ هزار سبدغذایی در ۱۱ ماهه نخست امسال میان کودکان زیر ۶ سال و زنان باردار نیازمند توسط این نهاد در استان توزیع شده است.

رضا شهرکی گفت: ارزش سبد غذایی توزیع شده را هفت میلیارد ریال ذکر کرد.

وی با بیان اینکه اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان از جمله سنت‌های حسنه‌ای است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد افزود: این سبد‌های غذایی هر ماه یا هر ۲ ماه یکبار براساس معرفی مراکز بهداشت انجام می‌شده است.

وی از توزیع ۱۳ هزار و ۵۶ تانکر نگهداری آب در مناطق دور افتاد با ضریب محرومیت بالا در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برای تهیه این تانکر‌ها افزون بر ۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۳۸ هزار یتیم در سیستان و بلوچستان وجود دارد گفت: از مجموع ایتام این استان ۲۷ هزار نفر آنان زیر ۱۸ سال سن دارند.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۳ هزار و ۹۹۱ نفر از ایتام سیستان و بلوچستان دارای حامی هستند که تنها حامیان استانی حدود چهار درصد را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به جشن نیکوکاری گفت: ۷۶۰ پایگاه ثابت و سیار ویژه جشن نیکوکاری برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در سراسر این استان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

توزیع سبد غذایی میان نیازمندان سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار