دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد شدید و جدی با مخلان امنیت و برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه سوری آخر سال خبر داد.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال که در سالن کنفرانس اداره‌کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: اساس و زیرساخت توسعه هر کشور در محورهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی در سایه برقراری امنیت پایدار به دست خواهد آمد و ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری در امنیت و ثبات کاملی قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته انفجاری که در یکی از منازل مسکونی شهروندان اردبیلی به دلیل ساخت و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز به وقوع پیوست، باعث تأثرخاطر کل جامعه شد و امیدواریم در سال جاری با آموزش و پیگشیری‌های مناسب شاهد وقوع هیچ حادثه تأسف‌برانگیزی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: از اواخر بهمن‌ماه در سیستم انتظامی و قضایی کشور اقدامات مؤثر و عملی برای برخورد با مخلان امنیت و نظم و آرامش مردم برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال انجام پذیرفته و در تأمین امنیت و سلامت جسمی و روانی جامعه هیچ‌گونه اغماضی جایز نخواهد بود.

عتباتی گفت: هیچ‌گونه مشکلی با نشاط اجتماعی و شادابی مردم وجود نداشته و مخاطبان ما افرادی هستند که به طرق مختلف امنیت شهروندان را به علت ناآگاهی خود و یا سودجویی برهم می‌زنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل یادآور شد: با سودجویانی که در پی ساخت، قاچاق و توزیع مواد محترقه غیراستاندارد و ناایمن هستند، برخورد جدی شده و تأمین سلامتی و امنیت مردم در هیچ شرایطی شوخی‌بردار نخواهد بود.

عتباتی بیان کرد: در صورت کشف و شناسایی اقلام خطر‌زا با دستور مقام قضایی به پلمب واحد مدنظر اقدام خواهد شد و موضع سختگیرانه‌ای در قبال مخلان نظم و آرامش شهروندان اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ع

ساخت، قاچاق و توزیع مواد محترقه غیراستاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.