اردشیر زابلیزاده مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» در خصوص هدف از راه اندازی این شبکه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شبکه «ایران کالا» قصد حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تولید ملی در جهت ایجاد اشتغال در چارچوب اقتصاد مقاومتی را دارد.
وی در خصوص برنامههای شبکه «ایران کالا» عنوان کرد: در ژانرهای مختلف تلویزیونی مثل نمایش، مستند، پویانمایی، ترکیبی و مسابقه، برنامه تلویزیونی در نظر گرفته ایم؛ البته سعی شده با یک نگاه مدرن و مخاطب پسند باشد.
مدیر شبکه «ایران کالا» ادامه داد: در این شبکه آخرین اطلاعات بورس، اقتصاد و تحولات در عرصه تولیدات ملی را به مردم ارائه میدهیم.
زابلیزاده در خصوص دستاورد طرح آزمایشی شبکه «ایران کالا» خاطرنشان کرد: دستاوردهای خوبی در طرح یکساله آزمایشی این شبکه به دست آوردیم و استقبال و علاقه خوبی از تولیدکنندگان شاهد هستیم؛ با وجود اینکه ما یک سال آزمایشی کار کردیم، اما این شبکه توانست در مخاطبان خاص خود نفوذ پیدا کند.
انتهای پیام/