امیر حسین حجازی راد به مرحله دوم اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال کاراته دعوت شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛از سوی کادر فنی تیم ملی امید زیر ۲۱ سال ایران امیر حسین حجازی راد کاراته کای شایسته استان قم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شد.

 دومين مرحله انتخابی تيم ملی رده زیر ۲۱ سال پسران روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در سالن شهيد كبکانيان تهران برگزار می شود که به همین منظور امیر حسین حجازی راد کاراته کای آینده دار و با استعداد استان که در باشگاه آوای رزم زیر نظر مجید عبدالحسینی کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی کاراته تمرین می کند جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا از سوی کادر فنی به دومین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی دعوت شد.

 كادر فنی تيم ملی زیر ۲۱ سال پسران اسامی كاراته كاهای دعوت شده به دومين مرحله انتخابی را اعلام كردند که در این بین امیر حسین حجازی راد در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم نماینده استان قم در این مرحله از انتخابی تیم ملی خواهد بود.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، رقابتهای انتخابی تيم ملی اميد(زير ۲۱ سال ) پسران روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار می شود و در مرحله اول نفرات دعوت شده با نظر كادر فنی به صورت حذفی مبارزه می كنند تا يك كاراته كا در هر وزن انتخاب شود.

بر این اساس در مرحله دوم، نفرات منتخب مرحله اول با نفرات دوم و سوم پيكارهای قهرمانی كشور اصفهان و سنندج به صورت حذفی رقابت خواهند كرد تا ۲ نفر اول و دوم به مرحله بعد راه يابد.

اسامی كاراته كاهای دعوت شده از سوی كادر فنی در وزن مثبت ۸۴ كيلوگرم زیر ۲۱ سال به شرح ذیل میباشد:

نفرات دوم و سوم قهرمانی كشور اصفهان: علیرضا حسنی از آذربایجان غربی، ابوالفضل اصغری از مازندران و سهراب یاراحمدی از لرستان

نفرات دوم و سوم قهرمانی كشور كردستان: مهدی چقاکبودی از کرمانشاه، حسین زمانی از گیلان و سید علی حسینی از البرز

امیر حسین حجازی راد دارنده چندین نشان رنگارنگ بین المللی و کشوری و سابقه حضور در اردوهای تیم ملی کاراته نوجوانان،جوانان و امید جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ح

دعوت از امیر حسین حجازی راد به مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار