سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی سنندج برای خدمات‌دهی به شهروندان در روز‌های پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، میر جمشیدنژاد سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج  گفت: در حال حاضر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با تعداد بیش از ۹۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۰ شب در ۲۰ خط اقدام به خدمات‌دهی به شهروندان در سفر‌های درون شهری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ایام پایانی سال همواره با افزایش تردد شهروندان به مرکز شهر و مراکز خرید برای تهیه مایحتاج شب عید نیاز به استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس را بیشتر خواهد کرد، افزود:به منظور سهولت و جابجایی شهروندان و استفاده حداکثری از ظرفیت اتوبوس‌ها در خطوط مختلف اتوبوسرانی ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی یک ساعت افزایش یافت.

جمشیدنژاد عنوان کرد: واحد بازرسی و نظارت این سازمان بصورت ویژه بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت خواهد داشت و در صورت افزایش حجم مسافر ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی هم افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: تعیین ۴۰۰ دستگاه تاکسی کشیک هم یکی دیگر از اقدامات این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان در روز‌های پایانی اسفند است.

جمشیدنژاد افزود: تاکسی‌های کشیک صبح‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا زمانی که مسافر باشد، در مسیر‌های پرتردد، بهاران، شالمان، شهرک سعدی، خیابان حسن آباد، خیابان کشاورز، نایسر، فرجه، مولوی و عباس آباد اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از شهروندان در خواست داریم با در نظر گرفتن شرایط ویژه روز‌های پایانی سال و ترافیک سنگین معابر شهری، با عوامل سازمان به خصوص رانندگان همکاری کرده و با استفاده بهینه از ناوگان اتوبوسرانی، پرسنل این سازمان را در ارائه خدمات بهتر یاری دهند.

انتهای پیام/م

آمادگی بیش از ۹۰ دستگاه اتوبوس  برای جابجایی مسافران  درایام نوروز درکردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.