سرپرست فدراسیون والیبال گفت: با حمایت اعضای مجمع فدراسیون والیبال نخستین تورنمنت بین‌المللی والیبال بانوان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال در مجمع عمومی و سالانه فدراسیون والیبال ضمن موافقت با برگزاری نخستین تورنمنت بین‌المللی والیبال بانوان به میزبانی اردبیل اظهار داشت: با حضور تیم‌هایی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان نخستین تورنمنت بین‌المللی والیبال بانوان به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه با نظر مساعد نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال برای برگزاری این رویداد اهتمام جدی داریم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این استان اردبیل سابقه درخشانی در میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهان داشته است ظرفیت این استان را مناسب برای این مهم دانست و افزود: چنین میزبانی مطلوب و کم حرف و حدیثی در کنار برخورداری از زیرساخت‌های بسیار مناسب ورزشی از عوامل موافقت با میزبانی این استان از این تورنمنت است که امیدواریم استان اردبیل باز هم سابقه درخشانی از خود در رویداد ورزشی والیبال برجای بگذارد.

سرپرست فدراسیون والیبال تصریح کرد: این رقابت طی ماه‌های آینده با حضور تیمهایی از کشورهای ترکیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در اردبیل برگزار می‌شود که خوشبختانه استان اردبیل ظرفیت میزبانی از این رویداد بزرگ را دارد.

داورزنی افزود: در این رویداد بین‌المللی شاهد حضور تیم‌های معتبر جهانی از کشورهای همسایه شمال ایران خواهیم بود و به طور حتم با این میزبانی فرصت مناسبی برای ارتقای سطح کیفی والیبال بانوان کشورمان و استان اردبیل فراهم می‌شود.

وی ظرفیت استان اردبیل را در میزبانی رویدادهای ورزشی به ویژه در رشته ورزشی والیبال بسیار مناسب دانست و اظهار کرد: پیش از این نیز استان اردبیل میزبان رویداد والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهان بوده است.

انتهای پیام/ ع

حضور تیم های معتبر جهانی در تورنمنت بین المللی والیبال بانوان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.