نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، با حضوردر محوطه‌ ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی استان یک اصله نهال غرس کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه  در آیین کاشت نهال که بمناسبت روز درختکاری در ساختمان شماره 2 جهاد کشاورزی استان برگزار شد،ضمن قدردانی از همه‌ افرادی که در بخش توسعه‌ فضای سبز کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: از مسئولان و آحاد مردم انتظار داریم که به مسئله فضای سبز اهمیت بدهند و نگذارند که کشور وزندگی مردم از این نعمت بزرگ پروردگار محروم شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر به مناسبت روز درختکاری و پیرامون محیط‌ زیست و منابع طبیعی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این رهنمود‌ها بارها و بارها بر اهمیت درخت و حفظ و حراست از منابع طبیعی تأکید داشتند و هر یک از ما به نوبه خود باید در حفظ منابع طبیعی، جنگل و درختان، این میراث‌های ماندگار بی‌وقفه تلاش کنیم.

هفته منابع طبیعی با شعار منابع طبیعی با مردم برای مردم از 15 اسفند همزمان با روز درختکاری در سراسر کشور آغاز و تا 21 اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م

کاشت نهال توسط امام جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.