معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش لرستان از توزیع ۲۵۰۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزارتومانی در میان دانش آموزان بی‌بضاعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  خیر الله خیرایی،معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه کمیته امداد از نهاد‌های انقلابی است که به دستور امام راحل تاسیس شد، هماهنگی و مدیریت و برنامه ریزی برای یاری رساندن به افرادی که به هر شکلی دارای تنگنا‌های مالی هستند، از اهداف تاسیس این نهاد است، گفت: باید از حرکت خوبی که امروز در راستای برگزاری جشن نیکوکاری در مدراس اتفاق افتاده تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور حدود ۱۳ میلیون نفر دانش آموز و در استان ۳۲۰ هزار دانش آموز داریم، تصریح کرد: تبلور همه نوع توان اقتصادی در مدارس ما هم وجود دارد، در استان هم دانش آموز غنی داریم هم دانش آموز فقیر، هم دانش آموزی داریم که نیاز‌های اولیه او به شکل حداکثری تامین می‌شود و هم دانش آموزانی داریم که با حداقل‌ها زندگی می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین سند آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، هدف این سند رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است، افزود: حیات طیبه یعنی دانش آموزی که ما تربیت می‌کنیم یک بعدی نباشد، اگر فقط روی آموزش کار کنیم آموزش و پرورش ما ابتر است، باید به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت توجه شود؛ به همان اندازه که به آموزش ریاضی توجه می‌کنیم به تعاون هم توجه کنیم، به مسائل زیست محیطی هم توجه کنیم، به فعالیت‌های اجتماعی هم توجه کنیم.

خیرایی با اشاره به اینکه اگر می‌گوییم تعلیم و تربیت باید همه جانبه نگر باشد، یکی از موارد آن تربیت اجتماعی است، انسان اجتماعی سرنوشت دیگران برایش مهم است، وضعیت اقتصادی دیگران را اهمیت می‌دهد؛ ادامه داد: برگزاری این جشن‌های نیکوکاری برای ایجاد و ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین آحاد جامعه است.

۲ هزار و ۵۰۰ کارت هدیه در میان دانش آموزان بی‌بضاعت لرستان توزیع می‌شود

وی با بیان اینکه امسال ۵۰ هزار بسته نوشت افزار را با کمک خیرین در بین دانش آموزان استان توزیع کردیم، تصریح کرد: همچنین ۲۵۰۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کرده ایم که معادل ۲۵۰ میلیون تومان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: ما آمادگی لازم را برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی در سطح مدارس استان داریم.

انتهای پیام/د

توزیع ۲۵۰۰ کارت هدیه در میان دانش آموزان بی‌بضاعت لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شما خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شما خداقوت