سرکار گفت: دکتر رضايت در انجمن نانو فناوری دانشگاه‌های ايران نقش برجسته‌ای دارد و عملکرد درخشانی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید سركار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در مراسم تجلیل از خدمات مهدی رضایت در حوزه نانو فناوری پزشكی كه در دانشگاه علوم پزشكی دانشگاه تهران در حال برگزاری است با اشاره به سابقه آشنایی خود و مهدی رضایت در دانشكده پزشكی تهران گفت: رضایت از سال‌ها پیش به عنوان فردی شاخص مورد توجه قرار گرفت و از همان زمان منشا بسیاری از همكاری‌ها شد.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو ادامه داد: دكتر رضایت پروژه‌های مهمی برای انتقال فناوری داشتند و با توجه به اینکه هنگام ایجاد ستاد فناوری‌های نانو به فردی در حوزه سلامت نیاز داشتیم، همكاری خود را با دكتر رضایت آغاز كردیم .

وی با اشاره به فعالیت مهدی رضایت در ستاد توسعه فناوری نانو بیان كرد: زمانی كه دبیر ستاد شدم با توجه به سوابق درخشان رضایت، مدیریت ستاد توسعه منابع انسانی را به وی واگذار كردیم و در حال حاضر همه بخش‌های توسعه منابع انسانی و آموزش و پژوهش زیر نظر وی اداره می‌شود.

سركار در خصوص فعالیت‌های رضایت گفت: در وزارت بهداشت و وزارت علوم تمام فعالیت‌های نانو بر عهده دکتر رضایت است و همچنین فعالیت وی در دانشگاه آزاد با شخص دیگری قابل قیاس نیست .

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینكه جدیت و پشتكار رضایت سبب دستیابی به دستاوردهای بسیار در حوزه سلامت و نانو شده است، یادآور شد: رضایت، در انجمن نانو فناوری دانشگاه‌های ایران نقش برجسته ای دارد و به طور كل در عرصه علم و فعالیت در حوزه نانو نقش پر رنگی دارد و حق بزرگی بر گردن ستاد نانو و كل كشور دارد و امیدوارم در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیر دست یابد.

انتهای پیام/

مراسم تجلیل از خدمات مهدی رضایت در حوزه نانو فناوری پزشكی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار