مسابقات تیراندازی با کمان سنتی درمنطقه آزاد ارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، گفت: مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس پیش برنامه‌ای برای رویداد گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» است.

وی افزود: تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی انتخاب شده و ما با برگزاری این رویداد مقدمات رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ را فراهم کرده و برای معرفی این شهر به کشور‌های خارجی کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: خرسندم در آغازین روز‌های ایفای نقش در ارس، میزبان مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی هستیم. جا دارد از تیم‌های ورزشی خارجی حاضر در مسابقات تشکر کنم و امیدوارم برگزاری این مسابقات زمینه‌ساز معرفی ارس در بین مردم کشور‌های حاضر باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات باید زمینه‌ساز انتقال ظرفیت‌های ارس به کشور‌های خارجی و تحکیم حلقه‌های دوستی ایران با کشور‌های حاضر شود.

نریمان با تاکید بر این‌که باید بستر را برای توسعه همه جانبه و پایدار منطقه آزاد ارس فراهم کنیم، تاکید کرد: ارس در بین هفت منطقه آزاد کشور دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که ضرورت دارد با اهتمام ما به جایگاه نخست در بین مناطق آزاد کشور دست یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با قدردانی از عوامل فدراسیون تیراندازی با کمان، گفت: امیدوارم با همکاری هم، از ارس منطقه‌ای بالنده بسازیم.

 

انتهای پیام/ش

منطقه آزادارس میزبان برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان سنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.