به دنبال اجرای برنامه هنری در مراسم روز گذشته به مناسبت روز زن شهردار تهران ابلاغیه‌ای را خطاب به معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارسال کرد.

دستور ویژه نجفی برای حفظ شئونات اسلامی در برنامه‌های شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته همایش بانوان شاغل شهرداری تهران به مناسب ولادت حضرت زهرا (س) با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد. در این مراسم  چند دختر روی سن رفتند و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن کردند. این اتفاق انتقادات زیادی نسبت به شهردار تهران به دنبال داشت.

به همین منظور محمد علی نجفی شهردار تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ابلاغیه‌ای را خطاب به معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دنبال اجرای برنامه هنری در مراسم روز گذشته برای توجه به ارزش‌ها و  شئون اسلامی منتشر کرد.

محمد علی نجفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اسلام دین عزا نیست. اسلام دین شادی، نشاط و زندگی است اما باید شئونات و چارچوب ها در شادی هم رعایت شودو این خود یک هنر است. امروز طی ابلاغیه ای تأکید کردم همه همکارانم در شهرداری موظف هستند شئونات و ارزش ها را در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری رعایت کنند."

 ابلاغیه شهردار تهران به معاون امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص رعایت شئونات اسلامی

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قشقایی
۰۷:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
چرا تو همون جلسه دستور ندادی از انجام کارپرهیز شود ؟؟.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا تو همون جلسه دستور ندادی از انجام کارپرهیز شود ؟؟.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
باید با آنها به شدت برحورد شه
آخرین اخبار