کاروان ۸۰۰ نفری صداو سیمای ۴ استان راهی سرزمین‌های نور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کاروانی متشکل از بسیجیان صداو سیما ۴ استان به همراه خانواده هایشان راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
حجت الاسلام رستگار مسئول اعزام کاروان راهیان نور صدا وسیما  درگفتگوبا  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: همزمان با آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور تعداد ۸۰۰ نفر از بسیجیان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه خانواده هایشان در قالب ۲۰ اتوبوس از استان‌های تهران، اصفهان، قم و مرکزی به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

حجت الاسلام رستگار افزود: قرار است این کاروان‌ها مدت چهار روز به مناطق عملیاتی فکه و فتح المبین اروند شلمچه و طلاییه بازدید کنند و از نزدیک با خاطرات جنگ تحمیلی و رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا شوند.وی اضافه کرد: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی راهیان نوربا استقبال خوب همکاران صداو سیما مواجه شده است و تعداد زیادی در این کاروان ثبت نام کردند.

مسئول اعزام کاروان راهیان نور صدا وسیما ادامه داد: یک سری برنامه‌های از پیش تعیین شده برای این روز‌های حضور همکاران در مناطق عملیاتی تدارک دیده شده است.

اعزام کاروان ۸۰۰ نفری راهیان نور صداو سیما

انتهای پیام / ج


اعزام کاروان‌های راهیان نور بسیجیان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

 

برچسب ها: جنگ نرم ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.