معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر گفت: نظارت‌های بهداشتی در شهرستان بوشهر تشدید می‌شود.

تشدید نظارت‌های بهداشتی در شهرستان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمید حبیبی‌نیا ظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای مانور سلامت نوروزی اظهار داشت: برنامه سلامت نوروزی بازرسین بهداشت محیط با هدف تامین سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در اسفندماه سال جاری و فروردین ۹۷ تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای بهبود نظارت‌ها و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، ایمنی آب و موادغذایی، کنترل بیماری‌های منتقله از آب و غذا، پایش کمپ‌ها و اسکان مسافران، برنامه مانور سلامت نوروزی ۹۷ در شهرستان بوشهر اجرا شد.

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر اضافه کرد: بازرسین بهداشت محیط بوشهر، برنامه سلامت نوروزی را از ۱۵ اسفندماه ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ۹۷ به مرحله اجرا می‌گذارند.

وی افزود: در این طرح در قالب اکیپ‌های بازرسی و طرح‌های ضربت ویژه زمان اداری و تشدید ویژه زمان تعطیلی ادارات صنوف حساس شامل رستوران‌ها، غذافروشی‌ها، چلوکبابی‌ها، قنادی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها، کمپ‌ها، مدارس، مساجد، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را به طور مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار خواهند داد.

حبیبی‌نیا تاکید کرد: مانور سلامت نوروزی ۹۷ با حضور ۳۶ نفر از کارشناسان بهداشت محیط بوشهر در قالب ۱۸ اکیپ همزمان با سراسر کشور در شهرستان بوشهر با خودرو‌های متحدالشکل و لباس فرم بازرسی ۱۹۰ بهداشت و مجهز به دستگاه‌های پرتابل اجرا شد.

وی افزود: در اجرای مانور ارگان‌های پلیس راهور شهرستان بوشهر و اورژانس ۱۱۵ شرکت داشته و به لحاظ حفظ امنیت و اقتدار و اعلام آمادگی، بازرسین بهداشت محیط در حوزه سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی مانور را همراهی و نقش آفرینی کردند.

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر یادآور شد: مسافرین و شهروندان عزیز می‌توانند نظرات و شکایات بهداشتی خود را با شماره تلفنی ۱۹۰ سامانه کشوری در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

نظارت‌های بهداشتی در بوشهر تشدید می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.