معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از فعالیت 516 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در مراسم گرامی داشت بیست و پنجمین سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد و تقدیر از فعالان این عرصه گفت: 516 کانون مساجد در اقصی نقاط استان فعالیت دارند که حدود ۶۰ درصد در مناطق روستایی و ۴۰ درصد در مناطق شهری ایجاد شده است.

وی افزود: 16 درصد کانون های مساجد استان در مناطق صفر مرزی به فعالیت های فرهنگی و مذهبی می پردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بر اساس مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه کانون های مساجد کشور و به تبع آن استان اردبیل  ۲۵ درصد افزایش می یابد و امیدواریم در کنار گسترش کمی، توسعه کیفی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نواداد گفت: استان اردبیل سه سال متمادی است که رتبه برتر در بین کانون های مساجد استان ها را در ارزیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور کسب می کند و جای تقدیر و خوشحالی است و امیدواریم سال های متمادی ادامه پیدا کند.

وی افزود: مساجد همواره پایگاه فرهنگی تربیتی بوده است و امام راحل (ره) پیروزی انقلاب اسلامی را از مساجد رهبری کردند و سرنوشت انقلاب در مساجد رقم خورد.

نواداد تصریح کرد: کانون های مساجد در برنامه ریزی های خود سیاست های کلان کشور  را مد نظر قرار دهند و با اجرای برنامه های اقتصاد فرهنگی در تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.

وی افزود: توزیع عدالت فرهنگی یکی از اهداف ایجاد و گسترش کانون های مساجد است و دستگاه های اجرایی استان برای نیل به اهداف کانون های مساجد همکاری لازم را انجام می دهند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 16 درصد کانون مساجد اردبیل در مناطق صفر مرزی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.