زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتباع بیگانه در استان باید ساماندهی شوند، خواستار ایجاد کمپینی از سوی رسانه‌ها برای این موضوع شد.

کمپینی برای سامان دهی اتباع بیگانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در نشست رسانه‌ای امروز درجمع خبرنگاران کرمانی،با بیان اینکه آموزش مهارتی باید در اولویت قرار گیرد، تعطیلی واحد‌های علمی و کاربردی را نوعی ضربه دانست و گفت: این دانشگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم.

زاهدی با اشاره به دنبال جنبش نخبگانی تا سال ۱۴۰۴ بدون تاثیر پذیری از جریان‌های جناحی و جنجال‌های سیاسی افزود: پارک علم و فناوری استان کرمان را برای سال آینده با حداقل بودجه ۲ میلیارد تومان فعال می‌کنیم و شرکت‌های دانش بنیان را تاسیس می‌کنیم.

نماینده مجلس مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از نگاه عدالت محوری در بودجه سال آینده گفت و ادامه داد: مصوباتی برای بودجه سال آینده تصویب شده که برای اولین بار در قانون کشور است.

رئیس کمسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه سال آینده روند افزایش حقوق به صورت پلکانی نزولی و افزایش مالیات به صورت پلکانی صعودی در نظر گرفته شده است.

وی از همترازی در بودجه سال ۹۷ و پیگیری عدالت محوری به صورت جدی در این بودجه سخن گفت.

زاهدی افزود: توانستیم منابع درآمدی جدیدی را خارج از بودجه داشتیم که از آن‌ها مقداری رابه دو وزارت علوم و آموزش و پرورش اختصاص دادیم.‌ی گفت: قانون نظام جامع مهارتی کشور مشخص شده است و از سال آینده عملیاتی می‌شود که با عملیاتی شدن آن تحول جدی در حوزه آموزش مهارتی و اشتغال است.
انتهای پیام/ح

کمپینی برای سامان دهی اتباع بیگانه تشکیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار