مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: طرح کتابخانه‌گردی همزمان با سالروز تأسیس این نهاد ۱۷ اسفنددر کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برگزار می شود.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه  در گفتگو خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛     گفت: با توجه به اهمیت توزیع و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه در طول سال به مناسبت‌های مختلف طرح ها و برنامه های متنوعی صورت می‌ پذیرد اجرای این طرح ها با هدف سهولت در دسترسی مردم به آثار و کتاب های نویسندگان و ناشران است.

وی ادامه داد: طرح کتابخانه‌گردی امسال برای اولین بار روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در 14 کتابخانه عمومی حاج حسینعلی خان زنگنه اسلام آباد غرب، امام خمینی (ره) جوانرود، وحدت پاوه، امام صادق(ع) کرند غرب، سیدطاهر هاشمی روانسر، رسالت سرپلذهاب، علامه مجلسی سنقر و کلیایی، ابن سینا صحنه، دهخدا قصرشیرین، امیرکبیر کرمانشاه، شهید عراقی کنگاور، سهروردی گیلانغرب، شهدای محراب هرسین همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: این طرح از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور یکی از اولین طرح های گردشگری فرهنگی در کشور است که فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی است.

خونسار ادامه داد: در این طرح هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان در کتابخانه‌های عمومی حضور پیدا می کنند و  موجب تشویق و ترغیب قشرهای مختلف مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخوانی  می شوند.


انتهای پیام/ز

حضور هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان در کتابخانه‌های عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.