نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: خانواده کانون اصلی و ریشه‌های فرهنگی بشری است برای همین هدف‌گذاری اصلی دشمن بر روی پاشیده شدن بنیان خانواده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر امروز در جلسه مجمع بسیج شهرستان اردستان در سالن اجتماعات سپاه اردستان، اظهار داشت: جمع بسیجیان باید گرم‌تر و حرکتشان پویاتر و گام‌هایشان محکم‌تر و رو به نور الهی باشد.

وی افزود: آزاده سرافراز مهدی طحانیان اردستانی که خاطراتش در کتابی به نام "سرباز کوچک امام" چاپ شده و مقام معظم رهبری هم بر آن تقریظی نوشته‌اند سند افتخاری برای منطقه اردستان است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسائل فرهنگی زیرساخت همه مسائل کشور بوده که با مشکلاتی از سوی دشمن مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری اصلی از سوی دشمن بر روی بنیان خانواده است و از هم پاشیده شدن خانواده که کانون اصلی و ریشه‌های فرهنگی بشری است هدف دشمنان به شمار می‎‌رود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: مهم‌ترین مرکز شکل‌گیری شخصیت انسان خانواده بوده و اگر از هم پاشید جامعه دچار مشکل می‌شود. جامعه‌ای که غرق در فضای مجازی و سیاسی باشد به نفع دشمن تمام خواهد شد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: مسائل خانوادگی در جامعه اسلامی ایران بسیار مستحکم و قوی بوده اما نتایج اهداف دشمن را در شهرستان‌های کوچکی همچون اردستان در موضوع طلاق مشاهده کرده‌ایم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به معنای کامل کیفیت خانواده اسلامی پایین آمده و باید اصلاح شود تا مسیر را اشتباه نرویم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه مجمع بسیج شهرستان اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.