نیاز به اعتبار برای تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان گتوند

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان گتوندرا مستلزم  تامین ۲۵ میلیارد ریال اعتبار دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب گیلانی،  نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری 3 میلیارد و 800 میلیون ریال به کتابخانه شهر سماله و یک میلیارد و 360 میلیون ریال به کتابخانه شهر جنت مکان برای تکمیل ساختمان آن ها اختصاص یافت.

وی افزود:برای تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان نیاز به 25 میلیارد ریال اعتبار است که این اعتبار در سال 97 تامین و علاوه بر آن اعتبار قابل توجهی برای رفع مشکلات دیگر کتابخانه های شهرستان گتوند تامین می شود.

گیلانی بیان کرد:رویکرد مجلس شورای اسلامی با مشارکت دولت در سال آینده تلاش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها در شهر ها و روستاهای کشور است.

وی گفت: دانشگاه ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در  ترویج کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها  دارند و باید با ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراگیر کردن آن از متروکه شدن کتابخانه ها جلوگیری کنند.

ابوذر اکبری نیا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند نیز بیان داشت: 8 کتابخانه بصورت تک نوبتی و 2 کتابخانه به صورت 2 نوبت فعالیت می کنند.

وی افزود: توجه دادن عموم مردم به کتابخانه به عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار،اطلاع مردم و مسئولین از فعالیت و خدمات کتابخانه های عمومی و استفاده از ظرفیت هنرمندان ،چهره های سرشناس برای دعوت مردم به کتابخانه ها از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/م

تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان گتوند نیازمند 25 میلیارد ریال اعتبار است

 

برچسب ها: کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار