مدیر اداره ورزش و جوانان فامنین گفت: ۳۰ هیئت ورزشی در شهرستان فامنین فعال است که این تعداد هیئت به‌ طور رسمی مشغول به فعالیت و دارای کمیته هستند.

بفعال بودن 30هیئت ورزشی در فامنینه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراگوزلو،مدیر اداره ورزش و جوانان فامنین با اشاره به رشد ورزشکاران فامنین در سال ۹۶ اظهار داشت: آمار بیمه‌شدگان ورزش شهرستان فامنین نسبت به سال گذشته با رشد ۳۷ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار ۷۱۵ نفر به‌صورت سازمان‌یافته زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

مدیر اداره ورزش و جوانان فامنین بابیان اینکه موضوع بیمه ورزشکاران یکی از مباحث مهم حوزه ورزش است و همه متولیان امر باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند، بیان کرد: از بین ورزشکاران بیمه‌شده سال ۹۶ تعداد یک هزار و ۱۸۷ نفر را آقایان و ۵۲۴ نفر را بانوان تشکل می‌دهند.

قراگوزلو عنوان کرد: ورزشکاران شهرستان فامنین در تمامی رشته‌های ورزشی ازجمله در رشته‌های فوتسال، بدمینتون و رشته‌های رزمی بااستعداد هستند و شهرستان فامنین یکی از قطب‌های کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هیئت ورزشی در شهرستان فامنین فعال است، بیان کرد: این تعداد هیئت به‌طور رسمی مشغول به فعالیت و دارای کمیته هستند.

انتهای پیام/خ

فامنیین یکی از قطب های ورزشی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار