فرماندار شهربابک گفت: موقعیت استراتیژیکی شهربابک باعث شده است که هرساله تعداد زیادی از مسافران نوروزی از مسیر شهربابک عبور کنند.

نان کرنون شهربابک به جشنواره می رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا اسدی با اشاره به جاذبه‌های متنوع گردشگری شهربابک که مهم‌ترین آن‌ها روستای صخره‌ای میمند می‌باشد بیان کرد: با توجه به موقعیت شهرستان و جاذبه‌های گردشگری که دارد باید از این ظرفیت در ایام نوروز استفاده اقتصادی بهینه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره نون کرنو که ۲۵ اسفند در روستای صخره‌ای میمند شهربابک برگزار خواهد شد می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سوغات این شهرستان باشد.

وی گفت: نان کرنون شهربابک از جمله نان های حجیم وخوب استان است که در شرایط خاص و روی سنگ پخته می شود و ازنظر سلامت جز بهترین نان ها محسوب می شود.

فرماندار شهربابک ورودی شهر‌ها را معرف هر شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: با بهسازی و زیباسازی ورودی‌های شهرستان و نصب بنر‌های گردشگری شهرستان در ورودی‌ها و محل‌های اسکان می‌توان شهرستان را به مردم معرفی کرد که این کار توسط شهرداری در حال انجام می‌باشد.

اسدی تصریح کرد: ستاد تسهیلات نوروزی شهربابک در سال ۹۵ در بخش اسکان و نظارت توانست مقام اول را در استان به خود اختصاص بدهد.
فرماندار شهربابک افزود: در این رابطه ۲ سایت در ورودی‌های شهر جهت ارائه خدمات و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان راه اندازی خواهد شد.
 اسدی بیان کرد: از طرف آموزش و پرورش ۲۱ مدرسه و کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) جهت اسکان مسافران نوروزی در سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

نان کرنون شهربابک جشنواره ای شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.