حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور از فعالیت ۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در سراسر کشورخبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  با اشاره به اینکه هم اکنون قریب به ۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در کشور مشغول تربیت طلاب علوم دینی هستند، گفت: در چند سال اخیر ساخت و احداث مراکز حوزوی خواهران رشد و شتاب چشمگیری داشته است.

فعالیت ۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در سراسر کشور+تصاویر

وی در جمع بانوان طلبه خرم آباد با اشاره به ضرورت اثرگذاری حوزه در عرصه تمدن سازی نوین اسلامی، گفت: اسلام ظرفیتی دینامیکی و پرانرژی برای تحول در دنیای امروز است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های رشد معنوی مردان جامعه، به توانایی اداره زندگی توسط زنان بستگی دارد بیان داشت: انتظار می‌رود حوزه‌های علمیه در راستای تحقق دین، رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران حوزه‌هایی تشریفاتی برای سرگرم نمودن بانوان نیست، گفت: حوزه‌های علمیه پایگاه‌های بسیج نمایندگان دین در عرصه بین المللی و تبلیغ سبک زندگی قرآنی هستند.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام ظرفیتی دینامیکی و پرانرژی برای تحول است، یادآور شد: ظرفیت قرآن و اولیای دین به حدی است که می‌توانند دیگران را به سعادت برسانند و در این زمینه باید طلاب حوزه عمق مفاهیم قرآنی و سیره اهل بیت (ع) را در جامعه تبلیغ، ترویج و نهادینه کنند.

فعالیت ۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در سراسر کشور+تصاویر

وی با بیان اینکه قدرت دین قدرتی است که می‌تواند افراد منحرف را نیز به سرمنزل سعادت برساند، اظهار کرد: پیامبران وقتی در مسیر تبلیغ قرار می‌دهند برای ساختن جامعه تلاش نموده و در این راستا مبلغان نیز باید رسالت تبلیغی خود را با تاسی از پیامبران انجام دهند.

فعالیت ۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در سراسر کشور+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با اشاره به اینکه خواهران مبلغ باید پاسخگوی نیاز‌های همه جانبه خواهران باشند گفت:مبلغان برای تحقق این مهم نیازمند سعه صدر، شجاعت و بیان راسخ در تبلیغ هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین هنر خواهران طلبه ارائه الگوی مناسب از همه جهت برای جامعه است، گفت: خواهران مبلغه باید رسالت مادری خود را توام با رسالت تبلیغی خود به نحو احسن انجام دهند، چرا که زن مسلمان می‌تواند همه نقش‌های فاخر زن مسلمان را بر عهده بگیرد و در این زمینه فیلسوف و مفسری متبحر باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در پایان بر فعالیت تبلیغی دلسوزانه مبلغان همراه با سعه صدر با بهره گیری از منابع اصیل حوزه تاکید کرد.

فعالیت ۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در سراسر کشور+تصاویر

در پایان این دیدار جلسه پرسش و پاسخ طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان خرم آباد با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور پیرامون ارتقاء کمی و کیفی امر تبلیغ برگزار شد.

انتهای پیام/م

۵۰۰ مرکز حوزوی خواهران در سراسر کشورفعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.