تورهای یک روزه رایگان گردشگری با تاکسی گردشگری در نوروز ۹۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نوروز سال ۹۷ نیز مانند سنوات گذشته سازمان تاکسیرانی با تورهای یکروزه رایگان گردشگری در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.

سجاد سلیمانی  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: در این طرح، چندین دستگاه تاکسی ون با طراحي مناسب نوروز بعنوان تورهای رایگان یک روزه گردشگری در محل طاقبستان از تاریخ 29 اسفند ماه الی 12 فروردین در خدمت مسافرين نوروزی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه شيفت بندی پرسنل اداری و گشت سازمان در ايام نوروزی در 6 روز ابتدايی تعطيلات بصورت دو شیفت 3 روزه خواهد بود، افزود: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و گردشگران طی ایام نوروز، خودروهای هم گشت و بازرسي سازمان علاوه بر بازرسی در سطح شهر، در ميادين ورودي شهر و در محل تور رايگان گردشگری (طاقبستان) مستقر می شوند.

وی تأکید کرد: جهت نظارت ويژه بر وجوه اخذ شده از مسافران، تا پايان تعطيلات نوروزی، گشت مشتركی با همكاری اداره تعزيرات حكومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاكسيراني تشکیل و انجام وظیفه خواهند نمود.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه، در ايام نوروز امداد تاكسی رايگان سازمان بصورت آماده باش در محل كيوسك ميدان آزادی جهت خدمات دهی به تاكسي های مهمان حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای نظارت بر پاکیزگی داخل و خارج تاكسي هاي ويژه ترمينال و فرودگاه از 28 اسفندماه تا پايان نوروز، در طول طرح هر تاكسي دو بار بصورت رایگان جهت شستشو و نظافت خودرو به كارواش معرفي می شوند.

سلیمانی افزود: در راستای تکریم مسافران و میهمانان نوروزی همکارانم باشیرینی های سوغات كرمانشاه در ترمينال و فرودگاه در روز اول فروردين و در طاقبستان تا پايان تعطيلات نوروزي از مسافران پذیرایی می کنند.

وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشي براي رانندگان فرودگاه و پایانه های مسافربری با همكاری ميراث فرهنگی، رنگ آميزي جداول پارك سوار ميدان آزادی، بازسازی ايستگاه های تاكسی و بازسازی و تجهيز كيوسك ها؛ سرويس بهداشتی، ايستگاه های تاكسي ميدان آزادی، ميدان فردوسي و ساير مكانهای خاص و به عنوان دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در طرح استقبال از مسافران نوروزی نام برد.

 

انتهای پیام/ز

 

برگزاری تورهای گردشگری برای مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.