مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: بیش از 63 هزار بیکار در سطح استان اردبیل وجود دارد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل صبح امروز در آئین اختتامیه همایش استارت آپ اظهار داشت: بیش از 63 هزار بیکار در سطح استان اردبیل وجود دارد که باید به اشتغال در حوزه آی.سی.تی توجه کرد.

 وی افزود: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری نوپای فاوا در محل پارک علم و فناوری استان اردبیل راه‌اندازی شده و امسال بیش از 300 میلیون تومان اعتبار به بخش تحقیقات و ایده‌ها اختصاص یافته است که حمایت نخبگان در اولویت این مرکز قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از فعالان حوزه فاوا در استان بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تشکیل کارگروه وام وجوه اداره شده در این اداره از اپلیکیشن‌های حوزه تولید محتوی با پرداخت تسهیلات کم بهره  15 میلیون تومانی حمایت می‌کند.

رزمی از حمایت از ایده‌های نو در حوزه تجارت الکترونیک با تامین سرمایه مورد نیاز به صورت ارائه تسهیلات کم‌بهره چهار درصدی خبر داد و گفت: ارائه بسته‌های حمایتی به کارآفرینان و حمایت از صاحبان ایده در حوزه آی.سی.تی از دیگر حمایت‌های بوده تا در راستای توسعه اشتغال در استان گام‌های مثبت و موثری برداشته شود.

انتهای پیام/ع

توسعه اشتغال در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.