رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از آغاز ثبت نام مراسم نورانی اعتکاف دراین شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ازاعتکاف به عنوان یکی از بهترین پدیده‌های معنوی نام بردو گفت: جوانان بسیاری در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند و برهمین اساس هر ساله مراسم اعتکاف از نظر کمی و کیفی رو به شد و تعالی است.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف دربیجار، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهر و روستاهای  بیجار برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری نیا با بیان اینکه اعتکاف آثار تربیتی، اخلاقی، روحی و روانی، فردی و اجتماعی و البته سازندگی دارد، افزود: اعتکاف از مهم ترین عوامل تربیت نسل جوان است و اگر بخواهیم نسل جوان را تربیت دینی کنیم یکی از عوامل کمک کننده در این راه فریضه اعتکاف است
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجاربیان کرد:آثار تربیتی و دینی اعتکاف معنی‌دار است و باید در نظر داشت که فرصت اعتکاف مثل برکات ماه مبارک رمضان است که باید برای ترویج آن تلاش کرد.
حجت‌الاسلام مختاری نیا گفت:ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۰ فروردین سال ۱۳۹۷ در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی بیجار انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری  مراسم اعتکاف درشهرستان  بیجار 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.