در آیینی با حضور شهردار همدان از تبلیغات محیطی همدان 2018 رونمایی و تبلیغات این رویداد به طور رسمی آغاز شد.

آغاز تبلیغات محیطی همدان 2018 در سراسر ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی شهردار همدان دراین آیین با بیان اینکه همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است، گفت: به صورت نمادین تبلیغات محیطی این رویداد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به طور رسمی در همدان و کشور آغاز شد، اظهار کرد: امیدواریم سال 2018 سال پربرکتی برای همدان باشد.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه کمیته تبلیغات با مسؤولیت مدیریت شهری همدان در حال برنامه‌ریزی است، تصریح کرد: تبلیغات محیطی، تبلیغات از طریق رسانه، ارتباط با مجموعه‌ها و آژانس‌های گردشگری از جمله برنامه‌ها است.

صوفی با اعلام اینکه تبلیغات محیطی شامل حوزه‌های مختلف چون بیلبورد، تلویزیون شهری است، بیان کرد: برگزاری جنگ‌های شادی و دیگر برنامه‌ها در کمیته‌های مختلف تصمیم‌گیری شده است.

وی  از نصب 100 نماد نوروزی مرتبط با 2018 در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: البته در طول سال نمادهای دیگری نیز نصب می‌شود، سال 2018 فرصتی برای معرفی همدان به تمام دنیا است؛ چراکه همدان ظرفیت گردشگری بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این آیین با بیان اینکه تبلیغات محیطی «همدان 2018، پایتخت گردشگری آسیا» با زحمات مدیریت شهری با برگزاری این مراسم آغاز می‌شود، اظهار کرد: تبلیغات محیطی به طور رسمی و قطعی در سراسر کشور و به ویژه نقاطی که از نظر جذب گردشگر دارای اهمیت است شروع کردیم.

ابراهیم مولوی با اشاره به اینکه همه برنامه‌هایی که مدیریت شهری در زمینه تبلیغات محیطی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات از طریق رسانه‌ها انجام می‌دهد، با همفکری شورای اسلامی شهر است، عنوان کرد: با توجه به اینکه مسؤول کمیته تبلیغات همدان 2018، شهرداری است تمام تلاش خود بر هر چه بهتر انجام شدن این برنامه‌ها معطوف کردیم.

وی با بیان اینکه اعتباری که به رویداد همدان 2018 تعلق گرفته است 10 میلیارد تومان است، گفت: اگر هزینه‌ای هم لازم باشد ما تلاش خود را برای تأمین آن می‌کنیم.

 آیین رونمایی از تبلیغات محیطی همدان 2018 با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر و جمعی از مدیران و مسؤولان استان ظهر شنبه برگزار شد.

انتهای پیام/د.ا

تبلیغات سراسری همدان 2018 آغاز شد

 

برچسب ها: همدان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.