معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت:محدودیت های گردشگری استان همدان در رویداد2018 باید مدیریت شود.

محدودیت های گروشگری استان همدان بایدمد یریت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان;عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان شامگاه چهارشنبه در نشست اعضا وابسته به مجمع جهانی جهانگردی با اشاره به اینکه همدان بعنوان پایتخت گردشگری اسیا انتخاب شد که انتظار این اتفاق به این سرعت را نداشتیم افزود:بیشتر به فکر برگزاری این اجلاس در سال 2019 بودیم که در نهایت به همدان سپرده شد.

وی ادامه داد:در جهان امروز باید راه های کسب در امد را پیدا کنیم و از این طریق ایجاد شغل کنیم.

عراقی با اشاره به اینکه باید مسائل قدیمی و سنتی را که مانع از پیشرفت درمعرفی جاذبه های گردشگری می شود بررسی شود, اظهار داشت:گردشگری موضوع گسترده ای است واستان همدان با داشتن پتانسیل های گردشگری ظرفیت این را دارد که در گردشگری دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.
معاون امور عمرانی استانداری با بیان اینکه البته برای رسیدن به این امر محدودیت هایی وجود دارد که باید مدیریت شود. خاطر نشان کرد:یکی از راهکارهایی که می تواند گردشگران را به شهرهمدان جذب کند برقراری تعاملات سازنده با جهان است .

وی افزود:این رویداد بین المللی فرصت خوبی برای معرفی همدان است چرا که از 34 کشور انتخاب شده و این اتفاق بسیار خوب و خوشایندی است که راه های موفقیت را هموار میکند.

انتهای پیام/ج

لزوم مدیریت محدودیت های گردشگری استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.