یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به تولید برنامه‌ای در زمینه کنترل از راه دور خانه شده است که به کمک آن به راحتی می‌توانید خانه خود را مدیریت کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به تولید برنامه‌ای در زمینه کنترل از راه دور خانه شده است که اداره تمام وسایل خانه را به دست صاحب خانه می‌دهد.

مدیر این استارت آپ در گفت و گو با خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با این نرم افزار گفت: برای کنترل از راه دور خانه و خاموش و روشن کردن چراغ‌های خانه و همچنین باز کردن در می‌توان از این نرم افزار استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کار با این نرم افزار نیاز به هیچ زیر ساخت پیچیده‌ای ندارد، اظهار کرد: به کمک یک وای فای این نرم افزار کار خود را انجام می‌دهد و با بالاترین امنیت از خانه محافظت می‌کند.

رفت و آمد خانه خود را به کمک استارت آپ ها نظارت کنید

مدیر استارت آپ اکوتک در رابطه با چگونگی کارکرد این نرم افزار بیان کرد: گاهی اوقات پیش می‌آید که شما از خانه خارج شده و یادتان رفته باشد که کولر را خاموش کنید، در این هنگام به کمک ابن نرم افزار می‌توانید از راه دور کولر را خاموش کنید و یا اگر  بخواهید که رفت آمد های خانه را نظارت کنید از طریق نرم افزار به راحتی این کار را می‌توانید انجام دهید .

وی یادآور شد: در راستای امنیت هرچه بیشتر برای خانه‌ها و همچنین کمک به صاحب خانه اقدام به تولید این نرم افزار کرده ایم؛ افراد هم از طریق نرم افزار تلفن همراه و هم از طریق رایانه می‌توانند خانه خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار