فرماندار شهرستان سرخه از توزیع دو هزار و ۳۹۶ کیلوگرم تخم‌مرغ طی ۲۰ روز گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدعلی مؤیدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سرخه با اشاره به توزیع دو هزار و ۳۹۶کیلوگرم تخم‌مرغ طی ۲۰ روز گذشته در سطح این شهرستان گفت : تولید تخم‌مرغ و توزیع آن در کشور طی یک ماه اخیر با کمبودهایی مواجه شده بود که خوشبختانه باتدبیر ستاد تنظیم بازار طی ۱۲ مرحله تخم‌مرغ دولتی با نرخ ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان برای هر شانه در شهرستان توزیع‌شده است.

وی افزود: تعطیلات نوروز نباید باعث کاهش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از چگونگی ارائه خدمات از سوی اصناف و کسبه در سطح شهرستان شود و برای نیل به این هدف در ستاد تنظیم بازار تمهیداتی اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان سرخه گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار همچنین با حضور در محل نگهداری میوه‌ها از مرغوبیت و کیفیت آن‌ها بازدید به عمل‌آورده و مردم نباید نگران کیفیت پرتقال و سیب خریداری‌شده برای مصرف شب عید خود باشند.

وی افزود: تأمین ۱۵ تن سیب و ۲۰ تن پرتقال برای بازار شب عید نیز در زمره دیگر مصوبات ستاد تنظیم بازار شب عید سرخه بود که خوشبختانه این امر محقق شده و روند توزیع اقلام بدون مشکل آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ه

توزیع بیش از 2 تن تخم‌مرغ در سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
کاشکي همه ي ماها هم بچه سرخه بوديم کل مشکلاتمون حل بود صحبت از ميوه ما نان شب نداريم بخوريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
کاشکي همه ي ماها هم بچه سرخه بوديم کل مشکلاتمون حل بود صحبت از ميوه ما نان شب نداريم بخوريم