عضو فراکسیون امید نظر خود درباره استیضاح سه تن از وزرای دولت دوازدهم را مطرح کرد.

با استماع نقطه نظرات موافقان و مخالفان استیضاح وزرا رأی می‌دهمابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سه استیضاح وزرای دولت در هفته جاری مجلس، اظهار کرد: استیضاح از جمله وظایف نظارتی نمایندگان محسوب می‌شود و مجلس همواره می‌کوشد تا نقایص و ضعف‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی به خصوص وزارتخانه‌ها را مورد دقت نظر خود قرار دهد.

وی افزود: البته در مورد درخواست استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه شهرسازی و جهاد کشاورزی یک نکته حائز اهمیت است و باید توجه داشت که همین وزرا روزی از مجلس رای اعتماد لازم را کسب کرده بودند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تاکید کرد: دلایل فنی و عملکردی وزرا در استیضاح باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد و هر نماینده‌ای که با نیت سیاسی به این استیضاح نگاه کند، بدون شک متضرر خواهد شد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بنده با استیضاح آقای آخوندی موافق و با استیضاح آقای حجتی مخالف هستم و درباره آقای ربیعی هم نظرم ممتنع است، اما در نهایت با استماع نقطه نظرات موافقان و مخالفان نظر خود را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار