معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی هزینه ایجاد هر شغل را ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان؛ هزینه ایجاد هر شغل / فعالیت۱۰۰ هزار کارمند در واحدهای دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در پانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، گفت: دانشگاه ها با کاهش دانشجو و به دنبال آن کاهش درآمدها روبرو هستند، ولی با برنامه ریزی هایی که انجام می شود، همه بحران ها رفع خواهد شد.

وی اظهار کرد: شروع دانشگاه با نفس قدسی حضرت امام (ره) و حضور شخصیت های بزرگی مانند مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی انجام شد و در طول این ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی، پیشرفت و عدالت در این دانشگاه تحقق یافته است.

دانشگاه آزاد، بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان است

منادی آینده دانشگاه آزاد اسلامی را درخشان دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می رود که افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و آینده این دانشگاه علیرغم همه مشکلات موجود درخشان است.

وی افزود: در بحث ارتقای علمی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی نقش موثری دارد که اگر تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را کسر کنیم، جایگاه علمی کشور بسیار پائین می آید.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی هزینه ایجاد هر شغل را ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از حیث نیروی انسانی، ۱۰۰ هزار کارمند و عضو هیئت علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول خدمت هستند و ده ها برابر این تعداد، شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

وی جایگاه اردبیل را در کشور خاص عنوان کرد و گفت: اردبیل از حیث جایگاه تشیع و علمای نامدار و برجسته خاص بوده و ظرفیت گردشگری آن در کل کشور بی نظیر است و ضرورت دارد از این سرمایه های خدادادی نهایت استفاده را کرد.

منادی در پایان بر سرمایه گذاری مبتنی بر گردشگری در استان اردبیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.