نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: امروز وضعیت وزارت کار تبدیل به کیسه بوکس مجلس و دولت شده است.

وضعیت وزارت کار تبدیل به کیسه بوکس مجلس و دولت شده است/ ربیعی شایسته وزارت نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در جلسه علنی امروز سه شنبه (22 اسفند ماه) در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امروز اوضاع وزارت کار بیمار و تعطیل است.

وی ادامه داد: امروز وزیری که با تمام لایه‌های جامعه به خصوص صاحبان اصلی انقلاب یعنی کارگران، روستاییان، عشایر و بازنشستگان سر و کار دارد، وزیر کار است و باید بداند که اوضاع این صاحبان انقلاب خوب نیست و آنان به نظام بی‌اعتماد شده‌اند.

نماینده مردم سبزوار با تأکید بر اینکه امروز قصه وزارتخانه پر غصه شده است، متذکر شد: در مجلس دهم مصوب کردیم که روستاییان که 70 سال دارند و 10 سال بیمه خود را داده‌اند، بازنشسته شده‌اند اما از تیر ماه 96 حتی یک روستایی بازنشسته نشده است و ما هر بار با آقای ربیعی در این باره صحبت کردیم، گفت که نوبخت به ما پول نمی‌دهد!

مقصودی اظهار کرد: آقای ربیعی ما شما را برای لابی‌گری در پول بیمه بازنشستگان وزیر کرده‌ایم نه آن که برای ماندن چند صباحی بیشتر در قدرت، لابی کنید.

وی افزود: آقای ربیعی شما که داعیه خدمت به نظام و مردم را دارید، بهتر است اوضاع و احوال این وزارتخانه طویل را نگاه کنید و پیام تحصن بازنشستگان و کارگران فولاد را بشنوید و بدانید که اغتشاش‌های اخیر به دلیل نارضایتی‌های آنان به وجود آمده است.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: اگر رئیس جمهور پیام نمایندگان مردم را می‌شنید، قطعا ربیعی را هم مثل فانی مجبور به استعفا می‌کرد.

مقصودی با ابراز تأسف از اینکه وزیر کار توجهی به اوضاع معیشتی کارگران ندارد، گفت: دو سال پیاپی است که بسیاری از کارگران عیدی خود را دریافت نکرده‌اند و حقوق بسیار کمی دریافت می‌کنند.

مقصودی با تأکید بر اینکه ربیعی به دلیل عدم تعهد به برنامه‌های خود به استیضاح کشانده شده است، خاطرنشان کرد: مجلس دهم عزت خود را از دست داده‌است و برای بازگشت این عزت حتما باید به استیضاح علی ربیعی رأی مثبت دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار