رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری رفسنجان از رفع تصرف ۷ هکتار از اراضی دولتی طی دو روز گذشته در رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مسعود حیدری‌پور رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان با بیان اینکه یکی از روزهای هفته منابع‌طبیعی ویژه پایش در عرصه‌های ملی است، گفت : در این روز مأموران یگان حفاظت این اداره اقدام به گشت‌زنی در عرصه‌های منابع‌طبیعی می‌کنند تا اگر تصرف عدوانی و غیرمجازی صورت گرفته باشد نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: طی دو روز گذشته در این هفته مأموران در این عرصه‌ها حدود ۷ هکتار از اراضی منابع ملی  را رفع تصرف کرده ضمن اینکه در این اراضی لوله‌گذاری هم شده بود.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان بیان کرد: متصرفان بدون مجوز قانونی مبادرت به کرت‌بندی و لوله‌گذاری در اراضی ملی کرده بودند که به دستور مقام قضایی و با همکاری یگان امداد نیروی انتظامی این اراضی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

وی در ادامه افزود: از سال ۹۴ تاکنون برای ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی دولتی در این شهرستان سند تک‌برگ صادر شده است تا از هرگونه تعرض به اراضی دولتی جلوگیری شود.

حیدری‌پور گفت : از ابتدای سال جاری نیز در این شهرستان بیش از ۴۵ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی بیان داشت : با توجه به اینکه از ۶۷۰ هزار هکتار اراضی دولتی زیر نظر اداره منابع‌طبیعی این شهرستان است، ۴۰۰ هزار هکتار این اراضی سند دار شده اند مابقی این اراضی حدود ۲۷۰ هزار هکتار نیز وضعیت سنددار شدن‌شان در آینده نزدیک مشخص می‌شود.


انتهای پیام/س

 

رفع تصرف ۷ هکتار از اراضی دولتی رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار