مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی؛

باید از ظرفیت‌ها فضای مجازی در ترویج فرهنگ و نشر معارف دینی استفاده کرد

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت:باید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فضای مجازی در ترویج فرهنگ و نشر معارف دینی استفاده کنیم.

باید از ظرفیت‌ها فضای مجازی در ترویج فرهنگ و نشر معارف دینی استفاده کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین امرالله سبحانی نیا در مراسم اختتامیه جشنواره نماز و فضای مجازی و تجلیل از برگزیدگان این رویداد فرهنگی افزود: با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌های امروزی و نوین در ترویج معارف اسلامی چه در مسائلی اجتماعی و درسی برآن شدیم تا این جشنواره را با کمک نهاد‌های مختلف برگزار کنیم.

 
وی خاطر شنان کرد: باید از ظرفیت و قابلیت فضای مجازی استفاده شود که باید در این زمینه با دستگاه‌ها تعامل شود تا بتوانی بیشترین بهره را در این زمینه ببریم و در همه مسایل بخصوص در مسائل دینی بتوانیم از این فضا برای نشر معارف دینی استفاده کنیم.
 
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: این جشنواره با هدف استفاده هر چه بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های فضای مجازی ایجاد شد که از تعداد ۱۲۰۰ اثری که از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و دو بخش حرفه‌ای و آماتورمورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بخش‌های مختلفی که آثار ارسال شده بود داوری اثر‌ها شروع شد که از بین تمام آثاری که رسید دردو بخش حرفه‌ای و آماتور اثر‌ها جدا شد و در بخش‌های مختلف صوت و تصویر، نرم افزار، طراح‌های گرافیک، نشر محتوا فضای مجازی، انیمیشن، آثار داوری شد.

وی تصریح کرد: بیشترین آثار دانش آموزان در زمینه نماز و فضای مجازی از مدارس امام رضا (ع) مشهد ارسال شده بود که این دانش آموزان تولیداتی داشته اند که از جایگاه ویژه حرفه‌ای برخوردار بود.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت:: در این مراسم بیش از ۱۱۰ کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع نماز با عنوان «رسم عاشقی» رونمایی شد که این مجموعه شامل بیش از یک یکصد ویدئو با موضوعاتی درباره اسرار نماز، زیباخوانی نماز، آثار نماز، نماز و خانواده، شیوه‌های دعوت به نماز، احادیث نماز، نماز شناسی و آموزش نماز است.

گفتنی است در پایان در بخش نرم افزارمرتضی غنی لو ازاستان زنجان رتبه اول، طیبه رضوانی و آیدا دعا گویان ازمشهد رتبه دوم، امیرحسین بیات از مشهد رتبه سوم را کسب کردند وملیکا سعیدی فرشایسته تقدیر شد.

دربخش صوت و تصویرفاطمه زندی از تهران رتبه اول، محمد براتی از مشهد رتبه دوم، فاطمه مصطفی زاده و مهدی کاظمی از استان قم رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس هم هادی ساجدی از استان مرکزی رتبه اول، فاطمه سرمدی نیا از استان فارس رتبه دوم، محمد آهنگر از اهواز رتبه سوم و مهدیه باقری در قسمت عکس شایسته تقدیر قرار گرفت.

در بخش نشرمحتوای فضای مجازی سید محمد جواد حسینی از استان تهران رتبه اول، امیر حسین صداقت از شهرستان چناران خراسان رضوی و رحمان نجفی از استان زنجان، فاطمه کمالی، زهرا سعیدی از مشهد شایسته تقدیر شدند.

در بخش طرح‌های گرافیکی ابوالقاسم چوپاری از استان قم رتبه دوم، ایمان یزدان پژوه از استان سمنان رتبه سوم و فاطمه مراد پور، محسن حروفیی فریمانی، سیده الهام تاجیک در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام// ف. غ
 

معرفی تفرات برتر جشنواره نماز و فضای مجازی

برچسب ها: فضای مجازی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار