مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل از آمادگی کامل گروه های امدادی و عملیاتی برای مقابله با حوداث و اتفاقات احتمالی ناشی از آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

محمود رضا یعقوبی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ نیروی عملیاتی و ستادی آتش نشانی شهرداری اردبیل برای مقابله با اتفاقات احتمالی ناشی از چهارشنبه سوری به وضعیت آماده باش در آمدند.

وی با بیان این که ۵ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر فعال است افزود: اکیپ های امدادی این سازمان بدون مرخصی و بصورت ۲۴ ساعته با تجهیزات و امکانات کامل در روز سه شنبه در نقاط مختلف شهر و جنب کلانتری ها استقرار خواهند داشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل ضمن هشدار به خانواده ها مبنی بر جلوگیری از استفاده کودکان از مواد آتش زا و مواد محترقه متذکر شد:  خانواده ها آگاهی لازم به کودکان خود ارائه دهند و در صورت روشن کردن آتش، وسایل خاموش کننده در دسترس داشته باشند و هرگز در مکان‌های سربسته مانند پارکینگ اقدام به روشن کردن آتش نکنند.

یعقوبی ادامه داد: در مناطقی که در سال های اخیر شاهد کثرت حوادث بوده است، نیروهای امدادی بیشتر مستقر خواهد بود.

وی همچنین خواهش می‌کنیم از برقراری تماس با آتش‌نشانی به قصد مزاحمت و تفریح جدا خودداری كنند تا آتش‌نشانان بتوانند به موقع در حوادث واقعی حضور پیدا كند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 5 ایستگاه آتش نشانی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.