فرماندار شهرستان جیرفت گفت:تمامی دستگاه‌های اجرایی، راهنمایی و رانندگی، راهداری، راه و شهرسازی و ... تمهیدات و امکانات لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی فراهم کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه شورای ترافیک شهرستان که ظهر امروز با حضور اعضای شورای ترافیک در فرمانداری جیرفت برگزارشد گفت:برای خدمت گذاری به مردم هیچ گونه کوتاهی و عذری پذیرفته نیست همه باید تلاش کنیم تا خدمات دهی به مردم بیش از پیش صورت پذیرد حضور مردم در حماسه ۹ دی و ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و علی رغم همه سختی‌ها و مشکلات مردم همیشه همراه و همیار نظام جمهوری اسلامی هستند و باید به گونه‌ای تلاش کنیم تا مردم باتمام وجودشان احساس کنند که مسئولین خدمتگذار آن‌ها هستند.

وی افزود:در بحث ترافیکی از ابتدای سال تاکنون در حوزه‌های راه و شهرسازی، راهداری، بخشداری، شهرداری و ... کار‌های خوبی انجام شده است پلیس باتمام توان و تلاش شبانه روزی با حضور در نقاط حادثه خیز برای کاهش تصادفات بستری را فراهم کرده تا مسافران نوروزی سفر خوبی را داشته باشند.

امینی روش گفت:در حوزه راهداری نیز نقاط حادثه خیز را شناسایی کردند که همه خدمات قابل تقدیر است، اما این خدمات رسانی درمقابل ازخودگذشتگی مردم بسیار ناچیز است.

فرماندار جیرفت تصریح کرد:باتوجه به اینکه درآستانه ایام نوروز هستیم و مسافران زیادی به جیرفت و جنوب کرمان سفر خواهند کرد تمامی دستگاه‌های اجرایی ازجمله، راهنمایی و رانندگی، راهداری، راه و شهرسازی و ... تمهیدات و امکانات لازم را انجام داده اند تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.
انتهای پیام/ی

شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار