شهردار دزفول از بسیج امکانات و نفرات سازمان‌های شهرداری دزفول برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی دوایی فر، شهردار دزفول گفت: امسال در نظر داریم با حداکثر توان به‌صورت ویژه فضای شهر را آماده پذیرایی از میهمانان و استفاده همشهریان کنیم، از این رو از دو ماه پیش جلسات متعدد و اقدامات ویژه‌ای در این خصوص انجام شده است.

وی بیان داشت: در همین راستا کلیه پارک‌ها و فضای تفریحی و گردشگری دزفول آماده‌سازی شده و اقامتگاه نوروزی شهرداری واقع در بلوار پارک بعثت، تجهیز و آماده اسکان مهمانان است. به‌منظور بازدید میهمانان از مناطق باستانی و گردشگری دزفول اتوبوس گردشگری شهرداری هر روز در سه نوبت از محل اقامتگاه نوروزی، میهمانان را به‌صورت رایگان جهت بازدید به مناطق تفریحی و گردشگری خواهد برد.

دوایی فر افزود: در کلیه مبادی ورودی شهر و مناطقی که تمرکز مسافران نوروزی بیشتر است، ایستگاه‌هایی تحت عنوان «از من بپرس» از سوی شهرداری برپا خواهد شد که در این ایستگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران، نقشه‌های راهنمایی گردشگری و همچنین بروشورهایی با مضامین معرفی فرهنگ، تاریخ و تمدن شهرستان دزفول به‌صورت رایگان در تیراژ ۲۰ هزار نسخه بین مسافران نوروزی و علاقه‌مندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در راستای زیباسازی فضای بصری شهر تعداد 4 دستگاه اتومبیل قدیمی که توسط شهرداری دزفول بازسازی شده‌اند، در 4 نقطه تفریحی و گردشگری نصب خواهد شد که قطعاً مورد استقبال شهروندان و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

راه‌اندازی اتوبوس گردشگری نوروزی

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.